i hope, i really do!

jahapps ;d .. snart kommer tobbie då! vene va vi ska gö, vänta på att jessie ska komma? .. iaf ;d .. jag håller på att tvätta och allt, sedan ere bara att packa, kan jag gö ikväll elle imorgon, det hinns, för vi åker iväg imorgon iaf =)) .. YEEEEEY!!! :D::D:D:D vi ska ha superduper kul i hope! i really do! ^^ .. Stannar i några dagar iaf! och när jag kommer hem, kommer det komma en hel del bilder , ska försöka ta många bilder iaf .. ^^ ..
men iaf, jag har slöat hela dagen, ingen ork till att gö saker, fryser som satan och tittat på lite tv baara typ ;d .. men snart kommer tobbie, då blire väl att vi gör nått kul! ska försöka skriva innan vi åker imorgon, men om inte

GOTT NYTT ÅR !!! hoppas att året blir bättre om detta år inte var så bra, själv så hoppas jag att år 2010 blir så mycket bättre!

Jag ska försöka skriva så mycke jag kan iaf! för det är kul ;d .. PUssiiiiss!


älskar mina naglar ;d


Kommentarer
Postat av: Annica

vilken snäll mamma du har som köper nagelgrejor så som du önskar dig...:-)

2009-12-31 @ 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0