felsms.com

Hehe kollade på en hemsida! ;d  typ roliga sms. 


Till: Min svågers bror
Sms: Asså fyfan, jag fick till det med honom till slut, och fan vad han var dålig! Ångrar att jag jagade honom så läng... Kan du fatta att han var oskuld? Ringer dig sen, puss! :*
Svar: Man tackar, jag ska försöka bättra mig, och jag gissar på att du inte vill att jag ringer dig imorgon som du sa... Jag hade trevligt i alla fall!




Till: Dåvarande flickvän
Sms: Men jag måste medge att hon var snyggare utan kläder ;-)
Svar: Eh, va? :O

Förklaring: Jag och en kompis hade en diskussion om Megan Fox och jag ville jävlas lite med honom och sa bara rent skämtsamt att hon hade varit på samma fest som mig, Det ena ledde till det andra men det slutliga sms'et hamnade fel :O




Till: Kompis som stannade hemma
Sms: Det blev bra till slut. Nu har vi alla jätte kuk.
Svar: Hmm intressant. Har ni opererat er?

Förklaring: Trots att alla var mer eller mindre influensadrabbade åkte grabbgänget till Hamburg. En kompis stannade dock hemma. Tryckte fel bokstav på en skum bar.



Till: Mamma
Sms: Kom upp på mitt rum nu! jag ligger naken i min säng och runkar. mamma och pappa tittar på tv så som kommer inte höra när du stönar ;)
Svar: HAHA du är så jävla pinsam jonas!!! jag sitter och tittar på tv tillsammans med dina föräldrar. din mamma bara skakade på huvudet och gav telefonen till mig när hon läst sms:et! hahaha

Förklaring: Sms:et var menat till min dåvarande flickvän, men som ni säkert förstår hamnade det i mammas inkorg istället.



På felsms.com ! ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0