erik kommer vinna!!

tittar på idol, men stor reklam nu! kmr tillbaka igen 22.25 ;) .. erik kommer vinna :D:D i hope i hope! ^^

vem tycker ni ska vinna?!

sjuuuk! men tagit de lugnt idag, tobbi är här,. vi har busat, ätit mat, tittat på filmer, ätit godis och ja allt, men jag har vilat mycket iaf! jessi kanske kommer sen? dunno! ;) .. tänkte egentligen sola idasg åså, men fan e sjuk så måste vila mig typ lite iaf! Men ha de bäst, och rösta på erik! puss


asså jag orkar inte mer, så fort jag andas, måste jag hosta, gör jag inte det så göre as ont, får magknip och sätter hostan i halsen och måste hosta (ut) den? .. och magen spänner sig när jag hostar, typ som om jag nyser? och nmär jag nyser så hostar jag samtidigt, åååh, inge kul iaf, alltid kul direkt innan jag fyller, aja, får friskna på mig lite! ;) ...och sen e jag jätte varm!

Mamma kan jag komma på onsdag till torsdag? <3


Kommentarer
Postat av: Annica

hej gumman

nu är du sjuk, lyssna på mig för en gångs skull..

om du inte bejakar att du är sjuk kan det gå riktigt illa. du kan få lunginflammation och pencillin, det innebär inget sola eller festa.



för att svara på din fråga: nej det går inte,.nu kör vi torsdag till fredag så vi får ge dig grattis på sängen...så det så.

2009-12-12 @ 19:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0