en fantastisk jul! <3

Igår var det en helt underbar dag, från topp till tå! =)) ..

Först igår kom jag hem till pappa, och vi öppnade presenter =)) jag fick 800 kr i presentkort på Gina tricot, en hårtork , el tandborste xD, lakan och sen 1000 kr! =)) och sen fick jag lite pengar av släkten och sen av farmor fick jag 500 kr i presentkort på smycken! =)) helt underbart, så imorgon elle på söndag blire iväg och shoppa loss, kläder och sedan smycken =)) .. Men iaf .. vi åkte till jimmy och de i latorp, nästan hela släkten var där, vi var ungefär 20 personeer, de var jätte mysigt med en sån stor jul faktiskt, fast jag var så otroligt trött konstigt nog? jag drack några cider dära! :D .. Sen åkte vi hem vid 11 tiden på kvällen? när vi spelat klart, och då gick jag och mötte tobbebästis!! :D .. Vi gick till mig, och drack lite mer, sen te macken och köpte cigg, och vi snackade om allt mellan himmel och jord, och sen gick vi och tog en cigg med carro och busade lite, sen gick vi hem till mig och vi somnade väl rätt så fort, ! ;d ..
Sen ringde Jessi vid 11 tiden typ, och väckte oss, asbra, och då gick jag upp och duscha, sen kom daniel&ricard och hämtade mig och pappa, då åkte vi till farmor, och åt julmat, och så var patrik, inna och några till där, jätte mysigt, så nu är julen över dåe?:/ men denhär julen har vart helt fantastisk, tack ni alla som var med! =)) ..  Saknade så klart mamma och dom med hehe!
Men iaf, nu så är jag hemma, och ska väl fixa lite med grejerna jag fått, städa lite också, sen ta de lugnt, kan vara riktigt skönt!


fixade mina naglar igår också=))

 en mys tröja från gina tricot för 199 kr :)
 Skit snygga jeansleggins för 199 kr i gina tricot! =)) sjukt snygga.




 aja pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0