Old pic´s! ;d enjoy i guess!

Tänkte lägga in lite gamla bilder =)) som är tagna ur tidigare år när man var yngre och kanske under detta år ^^ kan va kul ibland tycker jag ! de hjälper att se tillbaka till sina gamla minnen, som betyder något! Att ha dåligt minne är bättre än dåliga minnan va?


















































aja, medan jag satt & tittade på en massa gamla bilder, & tog in dom , så såg jag ennu mer som var väldigt intressanta! Menmen, de får bli en annan gång för nu kallar sängen på mig =)) .. Men först, ska de komma en bild från nuet, så ser ni hur mycke man har förändrats! =))



Goood natt & puss&kram ! <3


Kommentarer
Postat av: daniella

HAHAHA BILDEN NÄR DU DANSAR, WOOOW SNYGG <3

U ARE BEAUTILFUL MY DEAR FRIEND

2009-12-19 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0