7 december 2009!

Hallåjsan! :) .. Kom nyss hem , direkt efter skolan så åkte jag buss till centrum och köpte cola&cigg , sedan gick jag vidare till carro och träffade carro&jessi, vi gick in & typ fikade lite, sedan kom tobbe, och då berättade vi våraa roliga händelser på gotland ;p .. Ena var : alla låg och sov i tältet, men tobbe gick ut för att de var så varmt, och precis när tobbe böjde sig ner för att öppna tältet så lägger pappa värsta brakaren, så alla trodde att tobbe pruttade ;) .. alltså alla grannar där borta, hur skön som hellst :D:D .. och t.o.m jag vaknade av de, och jag e svårväckt!.. så alla vi satt & skrattadë som faaaan! ;) .. iaf sen gick de te jessi, & jag lånade jessis cykel och cyklade hemmåt. & nu skulle jessi till hennes mormor och fira hennes mormor. och sedan ska hon smsa mig och då ska jag och jessi mötas, springa till lundby , te farmor. låna hennes nycklar och gå ner och sola solarium! :) .. och sedan springa tillbaka till vivalla & möta tobbsan och carro ! ;) sedan blire väl typ filmdags ikväll elle nåå? (; .. typ paradise hotel osv, göttans de! nu ska jag typ skicka bilder till farmor etc!  men ha de så länge! PUSSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0