23 december 2009 - efter midnatt ;d

hejhå!! ;) .. SItter här med jessie&tobbie , fast dom spelar tecken, hahahah! nööördar! (; .. tänkte bara skriva blogg snabbt!

Förut så träffade ja jessie, vi åkte upp på stan och jag köpte ett par assnygga jeansleggins ( anorlunda ) och sedan en myströja, skit fint äre iaf, så de blir att ha på sig de på julafton tror jag =) .. men på mellandagarna ska jag storhandla kläder sen, te nyår osv! :) ..

Sedan träffa vi tobbie, och vi gick te kullen, åkte på sopsäckar, och sedan busade vi i snön! haha mysigt.


Här kommer bilderna :










haha , vi såg lite muppo ut kanske, men kul hade vi :) vi kom på ideén typ vid 10 tiden och gick ut i någon timme tills vi frös, haha! =)) .. och nu spelar de tecken, så ska väl gå dit och leka lite jag också! ;-)

Men iaf, imorgon eftermiddag drar jag till mammi, och så, sen på julen så drar ja te latorp där min andra släkt är. Men iaf , ska försöka skriva nått inlägg imorgon också ! men puss på er! ni får bilder efter julen hur jag såg ut, osv, på mina nya kläder!

Men ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare. puss&kram!


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

härliga bilder :D

Sov så gott!!

2009-12-27 @ 00:28:32
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0