23 dec ;d

hejsan, idag har jag världens mensvärk :(

haha ja tobbie och jessie spelade tekken igår, haha askul, jag var riktigt bra på de iaf ;) sen kunde vi knappt sova .. ja & tobbe somna i soffan medan jessie låg i sängen, haha men sen la ja mig i sängen också ;b .. iaf ...
vi vaknade kvart i3  :S jag fick bråttom, så fixade i ordning sedan åkte ja te stan, och gick och julhandla julklappar till mamma,pappa & simon med felicia, sedan fika vi lite osv =)) myyysigt .. men iaf nu snart ska jag ge mamma becca flisan sina julklappar ifrån mig och sedan ska jag få av dom =)) .. För imorgon förmiddag ska jag fira jul med pappa och dom där, så firar lite här idag ;b ..  men iaf .. nu ska ja dra härifrån =)) hörs sen pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: chili

mysig liten blogg du har!:)Tänkte mest kila in och önska dej en riktigt God Jul!:)

2009-12-23 @ 22:50:29
URL: http://strangebakery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0