21 december 2009!

Hejsan! Tobbe stack för en stund sen och jag ska alldeles strax gå och duscha ^^ .. Och sedan ska jag väl ta de lugnt idag, typ sova tidigt? fast vaknade 20 över 3 idag jue :( ..
Imorgon ska jag handla lite kläder för presentkortet jag fick, alltså typ jeansleggins åså nivet=) .. Och pappa ska julhandla då, ska med han, men ska väl inte gå med han där, så får väl ta med mig nån kompis att gå med, alltså i marieberg! =) .. Den 23 åker ja till morsan och firar där :) iaf sover tills den 24 på morgonen då papppa kommer & hämtar mig, så åker vi till min farbror i latorp och firar jul där! ;) .. Ska få några smirnoff av pappa att dricka där, eftersom alla andra kommer dricka å jag vill ju ej vara ensam så haha =)) .. Men iaf, nu måste jag hoppa in i duschen? men vi hörs sen! PUUSSSS!!! <3


Jessica Sandahl, Tobias Kohls & Natalie Karlsson,  jag älskar er mest av allt! <3


PUSS!


Grattis Sabrina på din 21 årsdag!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Älskar dug med sexy<3

2009-12-21 @ 19:45:13
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0