19 december 2009

Heej! ;d ..

Först igår kom släktingarna, vi åt smörgås tårta och sånt, fick pengar&present kort av de ;b .. Sen fick vi skjuts av Ricard till frimis! ;d ..

Vi dansade och träffade en massa kompisar, typ från skolan och från barndomen!, de var fan as kul =)) Jag och Regina ramlade mitt på dansgolvet HAHAA ;d .. och sen uitanför med, alla bah : oooooh " men de var iaf as kul igår =)) .. Minnesvärd kväll, vi blev ej utslängda, vi var där från kl 21.00 - 02.00 ;D sen fick vi skjuts hem av karlsson, men jessica sov hos hennes kille så tobbe sov hos mig , vi bad pappa köpa mat till oss för vi var hungriga xD och de pengar vi hade med oss gick åt :(  Men iaf, de var kul.
Ont i huvudet som fan! Idag ska jag åka pulka me jessi?  hahha <3


PUSSSSSS











Kommentarer
Postat av: v

Svar

ska städa:)

låt tips?

2009-12-19 @ 13:37:29
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0