18 december - fyller 19 idag! =))

hejsan :) ..
Sitter här me tobbe, och äter hans present ;d
Idag så följde jag med morsan till sjukan, och sedan gick vi ochåt, elle nej jag åt ;) hon fick sitta och titta på^^ hon fick inte äta :/ .. Sedan åkte ja och mötte tobbe, vi gick te mig och jag fick pengar , kort och blomma av pappa ^^ =) .. Sedan fick jag en present av tobbe haha as mycke godis ;) gulligt, sen fick jag teckningar av lucaz&lovisa! ;D <3 ..
och sen gick tobbe & klippte sig, och har fått ett brev av någon som skrev grattis, någon micke? och sa att jag blev döläcker med mitt bruna hår? haha har aningar vem de kan va men ej säker?
Men iaf .. släkten kommer vid 4-5 tiden! ;d .. då blire kalaaaas :D sen krogen ikväll (A) .., Menw ha de bäst. LOVE! <3

Kommentarer
Postat av: v

grattis!:)

vad gör duda?

2009-12-19 @ 11:28:13
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0