17 december 2009

hejsan =)) idag har vart fullt upp typ..

Bussjäveln kom inte så vi fick dra upp på stan :S osv, jag kändes som en vandrande isbit fast ja hade varma kläder(?) .. men iaf .. Sedan la ja mig i soffan och sov i 2 timmar typ, sedan kom natthuu =)) och vi fikade, jag fick lite presenter och vi mös allihopa =) sedan gick ja flisa rebecca & natthu ut och hade snöbollskrig, elle iaf ja flisan & natthuuu :) .. de var kul, och natta stack för kanske 40 minuter sen något? men de var iaf riktigt kul =) jag fick smycken, något typ duk elle nått till egen lägenhet sen xD ( fint vare iaf ) .. Studentkläder som vi ska handla sen, alltså hon skaköpa de te mig se, kort ( av beccis ) , & filmer! =) mys iaf, vi firade mig i förskott men fyller faktiskt år imorgon så ! Då ska jag möta tobbe, sen ska vi hem till mig, ska tydligen få något av honom ? ;o .. gulligt. =)) .. Sedan ska vi va hos mig och sen drar vi till maxi, då ska han klippa sig, och jag måste försöka hitta genomginliga strumpbyxor?  till min outfit imorgon =)) ska ha min svarta skit fina klänning ^^ .. & sedan vid 4 kommer jessi =)) och sen vid 4-5 kommer släkten och sen när dom dragit så ska ja jessi och tobbe iväg te krogen, vid 7-9 iaf .. och sen marta i think? och några till =)) men iaf.. nu ska jag säga godnatt te mina syskon, så ni får ha de så bra. PUSSSSSPUSSSS!! <3


Imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0