16 december 2009.

hejhå! idag hade vi föreläsning i två och en halvtimme, dötråkigt var de, trodde att jag skulle somna, äveen fast ja inte ville så stängdes ögonen -.- + sen skällde ja ut en i klassen som är så j*vla äcklig!!! iaf ... sedan åt jag mat med lilla Natta :* vi pratade lite osv, och sen gick hon på lektion, och jag skrev ut några källor till religionkunskap, för ska lämna in om judendomen idag , sista gången vi har religionkunskap!   göh det! men den lektionen har vart roligt iaf & lärorikt.. hehe, men nu ska jag typ gå tee F korridoren snart, & snacka me några, och sedan ska jag på lektion. puss på er !

Övermorgon ! =))


Kommentarer
Postat av: Annica

vem var det som var äcklig?

2009-12-16 @ 13:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0