14 december 2009 =))

NI KAN FORTFARANDE SKRIVA FRÅGOR TILL MIG, I DETTA INLÄGG ELLE I FÖRRA INLÄGGET! NI FÅR SVAREN IMORGON NÅNGÅNG PÅ BLOGGEN!! :)

ville bara skrivaa av mig lite grann iaf! ;) .. & har inte fått tillräckligt mycke me frågor =(( .. därför jag svarar på de tomorrow! jaja, vad elle hur ska vi börja nu då?

aja, jag e så jäkla sne, arg, ledsen , mest irreterad på en tjej i skolan, ( inte emma ) , hon har inga vänner i skolan typ, så ja & amaal tänkte att hon kunde få vara med oss i ett grupparbete vi håller på med, aa , men tror ni att hon kommit nån gång elr? nej .. en gång kom hon, sen sa hon : jag kommer snart " ja bah aaokej .. hon kom inte tillbaka, typ hela arbetet e nästan helt klar :S .. nästan iaf, .. & vi var på studiebesök & intervjuade och en massa annat .. hon har inte vart med en enda gång, klart som fan att hon inte får några vänner? när hon bara springer och gömmer sig för nya människor? blir bara så irreterad, vi försökte verkligen ... aja.. snackade med läraren idag och hon skrev att tjejen inte vart me någonting! =)) nu blev jag glader.. i arbetet ska man egentligen vara 4 personer, vi blev 3 personer .. menmen!

Sen blir jag sur att om folk, aa asså sina egna kompisar .. typ om man lovat något ska man väl hålla det? ja, de tycker jag i alla fall .. elle åtminstone försöka, de kan ju va så att man måste bort den dagen man lovat, elle måste göra nått annat osv, men jag tycker man ska försöka hålla de man lovar, annars ska man väl inte lova något? eller har jag fel? lägg gärna till en kommentar!

Imorgon ska jag äntligen vara med bästanattha!   vad vill du hitt på för nöö?

& idag vene, skulle egentligen vara med bästa, men de blir nog ej så, så en lugn dag/kväll skulle nog sitta lite fint? vart så irreterad hela dagen, och måste typ plugga till en fallbeskrivning jag ska ha på onsdag och sen måste jag läsa ut boken tills imorgon ;o 58 sidor kvar typ! vart sjuk så har inte orkat pluggat så mycke .. Men iaf religionkunskap e färdig tack vare mamma =)) & sen äääta mat, vrålhungrig,

aja, vi kanske hörs senare, men kom ihåg .. FORTSÄTT ATT SKRIVA EN ELLE FLERA FRÅGOR TILL MIG, I DETTA INLÄGG ELLE I FÖRRA .. SVAR KOMMER UPP I BLOGGEN IMORGON TROR JAG =))



4 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Annica

klart jag hjälper dig om jag kan...men jag kan ju allt så....S

2009-12-15 @ 12:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0