11 december 2009.

JAg vet vem de var som kommenterade anonymt och frågade hur många vänner jag har, och jo jag har väldigt många vänner, men bara för det så behöver jag inte vara med dom jämt elle hur? jag e bara med några, och nu har de blitt så att jag e mycket med tobbe & jessi, carro kan va med ibland. å det kommer nog att vara så ibland, men de innebär inte att vi e med varann varje dag för de e vi inte. Men så e de, träffar man nya kompisar / gamla kompisar så kan de vara att man e mycket med dom en tidsperiod! och så e jag med helt andra i skolan och ja nån gång då&då. men mycket vänner, de har jag! Men mina allra bästa vänner är jessi, tobbe & natta! :) om ni ville veta.


Iaf, ja e fortfarande snuvig, och hostig och ja allt som igår .. kuuul !! aja, men måste iaf te engelska skolan eftersom vi ringt dom och sa att vi skulle komma, för att intervjua lärare och elever! de blir jag emma amaal och fatima som inte kommer komma säkert .. iaf och sedan efter ska jag träffa tobbe för vi ska kolla studentmössor, men iaf, vi hörs lite senare kanske :)..


exakt en vecka kvar!


vad gulligt av dig mammi, aa vi har de där, så ska ta iprem osv! Puss

Kommentarer
Postat av: Natalie

Vem är så omogen att komma med en såndär idiotisk fråga? Sltkorb, krya på dig <3333

2009-12-11 @ 15:34:43
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0