10 d3cember 2009!

Hej mina söta modeller! :) ..
Idag vare skola åså, vi tittade på Grinchen i slutet ;p i biosalen i skolan, den e väldigt bra men jag sov lite också, var så otroligt trött :-( .. Men iaf .. sedan träffa jag bästistobbe på stan, vi stod där lite och snacka & sedan åkte vi hem, och säterna e så smååå ;o elle så vare tobbe som tog för sig alltså xD .. Sen gick vi till mig, vi typ flumma lite, musik osv, och sedan tittade vi på Flickvänner från förr ( 3 gången jag ser den ) .. asbra är den iaf, sevärd (Y) .. & typ nyligen stack han hem! elle jag följde med han hem en bit .. <3 

Imorgon  ska jag & min grupp till engelska skolan & intervjua de som går där och lärarna! ;b .. klockan ett ska vi samlas, de blir rätt så soft iaf. & sedan ska jag träffa tobbe, vi ska till en studentaffär och titta hur mkt studetmössor kostar & hur man gör osv, med betalning etc .. och sen får vi se om vi beställer de samma dag :) Skulle egentligen vara bra att ha de klart, men vene hur texten ska va? skulle va kul om typ alla i klassen hade lika dana typ, menmen.. får se hur de blir! ;b ..
Sedan ska vi träffa jessi, sen blire en mys kväll bara vi tre hoppas jag? ( inget illa menat ) men skulle vara kul att bara vara vi tre, typ mysa framför idol med chips & cola & en massa snack! hihi!  får se om jessi hänger me te engelska skolan då också? <3 PUSSSSSSSIIIISSSAAR!

Känns också, typ som jag e sjuk elle nått fortfarande? fast känner mig varm och fryser på samma gång, täppt i näsan etc!


8 dagar kvar!


Kommentarer
Postat av: Annica

baby! du har feber ju!! säg åt pappa att köpa en termometer!!! och ipren. så här får det inte fortsätta!:-(

2009-12-11 @ 09:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0