1 december!

Färgat håret, från blondin till kastanjfärg ;p vad tycks. alltså jag tänkte att jag ville ha lite förändringar, att jag skulle typ aa, ändra lite då&då, de blir faktiskt riktigt fint då! jag e egentligen blond, men färgade blond till typ denna färg sen en massa andra, sen färga jag tillbaka till blond åså , så nu ville jag ha lite förändringar!



jahaja, vad gjorde jag igår? jo skola. sen mötte jag jessi, vi cyklade till stan och jag köpte en julklapp till flisan & till becca, fintfint tycker jag att de var! sen köpte jag smink till mig , brunkräm, rouge och sen som man tar sminket med ( dedär behövdes verkligen ) sen åt vi på La baguett .., sen köpte jag hårfärg & jessi köpte lite klääääder! ( de första vi gör med pengarna är att slösa dom? , man kan iaf alltid hoppas att man får mktpengar den 18 dec då jag fyller 19 år ) alltså, till krogen & kläder! ^^
Sen åkte vi till mig, titta på en massa film, åt mat & godis, pratade, såg Paradise hotel, och sen cyklade hon hem, jag skulle ringa & väcka henne för vi skulle springa idag, men hon svarade inte ;O ..

Idag ska jag träffa jessi, carro&tobbe på stan, vi ska se viktoria sjunga i kyrkan ! hon sjunger fint, de gör hon! sen vettefan! min hals dödar mig !!!!!!! hostar som fan & allt hela tin typ, jävlar tobbe som smittat?<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0