091229 - grattis älsksyster<3

hallojj! förlåt för dåliga uppdate :/ ..

Igår träffa ja jessie, vi gick te en smycke affär i stan, jag köpte ett halsband och örhängen, sedan gick vi och åt pizza, ( åt dock ej mycke mådde dåligt sen i söndags ) och sen ont i ryggen .. sedan åkte vi te m-berg, där köpte jag ett par snygga höga svarta klackskor ( 399 kr ), och sedan ett par skor jag ska ha på nyår( 299 kr ), svarta pumps med lite glitter på ( as fina ) sedan åkte vi te stan och gick runt lite, och klockan halv 10 började avatar, och den slutade 20 över 12 ungefär, den var jätte bra och allt dedär =) .. verkligen sevärd om man tycker om fantasifilmer osv, jag brukar ej tycka om sånna filmer, men iaf den filmen var riktigt bra :) sen fick vi skjuts av ricard hem, och sen satt vi en stund och vid 3-4 somnade vi.

Idag fyller min söta becca syster år!! =)) GRATTIS STORTJEJEN! hon fyller 9 år idag :) .. hon fick en skit tuff tröja av mig ;d <3 och massa mer, så firande idag!




Imorgon vene va ja ska gö? men ut&röka ska jag gö nu;d <3


PUSS

Kommentarer
Postat av: julia

vill också se avatar!

2009-12-30 @ 01:09:09
URL: http://www.sogay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0