091220

Hejsan! ;) ..

Igår kom karlsson & natta och hämtade mig, så vi åkte till maxi där jag köpte en asbra mascara och en vit/silvrig kajal! Behöver verkligen det, behöver egentligen mycket sånt, men iaf (; sedan fick natta sin present av mig elle typ julklapp , en sån nagelgrej, typ lösnaglar osv, så nu har jag gett henne en present också =)) .. eftersom jag fick av henne osv ^^ sedan åkte vi till dom dårå, och då typ pratade vi lite bara och lyssnade på bramusik!! =)).. & sedan gick vi ut och tog lite vinterbilder, eftersom vi har bara sommarbilder/vårbilder osv .. så vi tänkte att de skulle vara lite kul med vinterbilder nu när det är såhär mkt snö som de inte vart påå flera år(?).. hoppas de håller sig till jul :) men de tror jag, ska typ vara minus grader hela tin? denna vecka som kommer. Just nu är de bara 6- grader dårå men iaf! ;d .. de har vart upp till 21- grader ;o ..
Sedan vid 11 tiden på kvällen skjutsade karlsson hem mig, men då stannade dom här en stund så vi typ snackade lite, käkade nötter, och typ kollade lite i datan osv osv =)) Men iaf, tack för en bra dag hjärtat <3

Här kommer vinterbilderna! =)






this is my whole world!



















såå ^^ -- Idag .. vene va ´ja ska göra, elle jo vara med jessie? & kanske tobbe ?? elle? vene, vi får väl se hur de blir med det =)) .. puss&kram !


Grattis Caroline på 19 årsdagen!

Kommentarer
Postat av: sannie

i sömnen, orsaken sägs svara naturlig enligt obduktionen.

2009-12-20 @ 14:58:32
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0