091215

Hejsan! ^^ ..
Vaknade vid halv 8 idag, gick upp och badade, för frös så otroligt mycket, så att bada i jätte varmt vatten var hur skönt som hellst =)) .. & sedan åt jag en pan pizza & nu har jag fixat mig! ;d elle inte håret än så länge, men sminkat mig har jag ..
Idag ere två lektioner + klassråd i skolan, men sista skoldagen imorgon & sen avslutning på torsdag så ^^ ...
Sen ska jag träffa Natthuu, de var ett tag sen vi var med varann utanför skolan ;/ .. så vi ska ses & ha kul som alltid =)) .. Vene vad vi ska göra elle vart vi ska vara? vene vad vi bestämde igår :*
men nått hitt vi på like always! så får väl skriva lite mer sen när jag vet vad jag ska skriva om right?

För nu måste jag fixa håret känner jag! sen läsa klart engelska boken? läste kanske 40 sidor igår kväll, så har 30 sidor till som jag måste läsa, för tror hon ska ha in böckerna idag, så vi måste nog läsa slut dom, iaf de mesta? för man vill ju veta vad som händer i slutet i boken, menmen, ska försöka läsa slut den iaf innan engelska lektioonen börjar som är 14.30! =)) .. Men nu ska jag dra, puss & kram! / eran.

3 dagar kvar! <3

Graaaaaattis markus!


Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jag brukar väldigt sällan göra reklam för mig själv - endast i min egen blogg, men nu känner jag mig så taggad att jag verkligen vill vinna och har en chans!

Jag deltar i en tävling på samsung, och det enda jag vill är att ha lite boost på en bild; du klickar bara på länken och klickar på en knapp så är det klart.

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig. :)

Gillar du inte reklam är det bara att radera detta.



Här är min länk:

viralboost_10001#/start/linear/3394" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3394



Som tack för hjälpen kommer jag att lotta ut 3 stycken Chubby Angels bland de som skriver tillbaka att de klickat och hjälpt mig (skriv gärna vilket nummer du blev, inget måste dock). :)

Vinnarna får självklart välja valfri färg: http://zarlei.com/chubby-angels-fran-loulei/

2009-12-15 @ 13:34:38
URL: http://zarlei.com/
Postat av: v

Svar

inte mycket, bloggar lite och så:)

dusj?

2009-12-15 @ 17:20:08
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0