091209

Nej vi ska inte sy mössorna ? :O .. vi ska ju beställa dom, men vene hur man gör elle nå ...
och nej de tror ja inte han gör, vadårå? ;o .. jag vene, kanske ?


iaf, inatt kunde ja knappt sova (; .. och senare gick ja & tobbe & jessi och solade!! fucking skönt :) .. och nu sover jessi i min säng xD så söt så, men ja ska typ ta en cigg, sen kolla lite i internet och sedan lägga mig & vila lite också, kan behövas, + hård dag i skolan imorgon också! & funderar på att plugga lite nu också? så ja inte har så mkt i helgen etc ... och förlåt för att jag uppdaterar dåligt ibland, men helt enkelt inte orkat idag :/ flåt!! ska bli bättringar! <3

Vad får du om du korsar en elefant och en val?
En ubåt med inbyggd snorkel.

Pussss / Eran elly.! <3
'
9 dagar kvar !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0