091208

Hej alla snyggingar! :) ..

Igår så hände det en väldigt tragisk sak :( iaf för mig!
satt me jessi, sen började min mobil cpa sig, de stod typ ; kopiera dina simkontakter( som om den visste att mobilen skulle gå sönder ) .. jag bah wtf? sen ´tänkte jag starta om den, men gick inte ... somsagt , INGEN KAN NÅ MIG EN PÅ ETT TAG IAF! så att ni vet .. fråga jessi huur mycket damp jag fick .. hehe .. men iaf, jag klarar mig inte utan mobil? fan ska jag göra? aja, pappa & jag ska  efter jobbet&skola åka till siba, och prata med dom, sen ska jag typ säga att jag ska bort över jullovet, ( vilket ja inte ska ) så att jag skulle behöva den snart, och jag hoppas att jag får en ny, då ska jag ta hand om mobilen med mitt liv & jag menar det! då ska typ ingen under 18 år få låna den xD  för då kmr de bara tappa den, okej ja har ingen  bra motorik heller men då ska jag ta hand om den me mtt liv haha , men kommer nog att få låna en lånemobil så länge iaf, tror ja .. men får se va som händer, ska prata me dom sen så, vi märker då! (; .. e jag knas som får damp för en mobil? men den e ffaktiskt mitt liv, tar med mig den vart jag än går liksom! ;p

du mamma kunde natta hänga med när vi ska fira mig hos dig nästa vecka? <3

sitter i skolan, kom hit i fucking onödan !!!!!!! aja engelska halv 3! den är väl värd att gå på iaf ..

snackade på klassrådet idag, om studentmössor, vi ska tydligen göra de själva, men jag kan inte? mamma elle pappa? nån av er får hjälpa mig !

ha de gött. Pusss!

p.s fyller om exakt 10 dagar! d.s


Kommentarer
Postat av: Natalie

Nej jag var bara inne och testade skrona för att jag vill ha sånna ;) Skit mysiga ^^

2009-12-08 @ 17:44:48
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: Elsa :)

okej jag kan inte alls sy xD

görs? ;)

2009-12-08 @ 22:36:51
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var ju snällt att vi "får" hjälpa dig...hm...

du menar att ni ska sy mössorna? inte beställa?

jag kan inte det...........



ang. din födelsedag: ja det är ok om natta kommer. men hon ska väl inte sova över?

kommer tobbe oxå?

ewonne kommer inte...

2009-12-09 @ 12:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0