091205

ne men jag hoppas på att han vinner sa ja ju ..

 aja , idag har vi firat ewonne, vi åt en massa gottigotti, :D och tagit lite bilder, men mest med morsans mobil, men ngr kmr in senare om ja lyckas få in dom, elle aa typ på mig & syskonen bara .. :) ..

sedan följde ja med beccis på scaoterna, de hade julmarknad, jag köpte ett ljus de gjorde, myyyys :) men vart riktigt mysigt idag! =) .. men iaf, vi hörs sen babes, skriver snart igen o ja fått in bilderna ;b ..

alltså jag hostar hela jävla tiden, kan inte försöka hålla de inom mig för då får ja hostattack och dör typ? aja tagit hostmedicin, hoppas de hjälper. kanske är cancer.  neejdå. skoja.men iaf. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0