091203

sv : aa men jag har redan en mössa så de vill jag inte ha ;b


Hellu, skola idag dårå, hade bara typ idrott sen inga lektioner :S men stannade kvar endå och jobbade med en massa ämnen som jag behövde göra! ^^  så kom nyss hem!  idag vare hårt på idrotten, faktiskt kul ;b .. nästa vecka valde jag att göra gym!!! :) .. goodie ..
Men iaf, nu e jag hemma & ska hoppa in i duschen och sedan vänta tills tobbe kommer, då ska vi först till min farmor och hälsa på, osv & sen ska vi sola lite :) och sen efter det ska vi träffa Jessi&carro! :) kulde iaf. <3 .. Men jag e typ sjuk, sjukt hes och ont i halsen ( måste typ hosta hela tiden fast de gör ont ) men de blir väl bättre sen, menmen, måste typ skynda mig att duscha osv , innan han kommer. ha en bra dag! så hörs vi lite senare, kmr skriva blogg lite senare ikväll .. börjar inte förns ett imorgon, elle aa har inga lektioner men måste fixa med PA! Pussss!

Kommentarer
Postat av: Annica

när kommer du imorgon då? glöm inte att packa ner finkläder! vi ska vara uppklädda till tusen!

puss

2009-12-03 @ 18:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0