091202

hej alla supersöta änglar! (; ..
sitter här hemma och ska se nya avsnittet av one tree hill, yey ... ^^ .. sen kanske träffa min farbror som kommit till sverige, osv, sen kanske träffa fölk ;b.. men måste plugga  en hel del också ;o orka alltså..

idag på religion kunskap, fan vad bäst de var .. jag skulle vara emot homosexuella giftermål typ.. så jag sa detta :
- Om gud hade velat att man skulle vara homosexuella så skulle han skaffat 2 män eller 2 kvinnor, men han skaffade en man och en kvinna!

hehe låter så kristet men iaf .. och dde var ägande, alla i klassen höll med om de xD .. så de blev en diskution :) ..
Okej alltså, jag e inte direkt emot homosexuella , och inte för heller. jag är väl mer i mitten om man säger så, men vi hade en slags debatt i klassen så jag blev tvungen att vara emot! men kul var de iaf ;b ..
och folk här i örebro är fan störda, ställer sig vid dörren i bussen och tror att dörrarna stängs iaf :S .. lol..


 och så e ni så jävla falska!


ha en bra dag! PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Annica

ja fast falska människor finns det överallt gumman! inte bara i örebro.



ses på fredag! längtar så efter dig älsklingen!

2009-12-02 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0