Bilder från idag!



Idag mötte jag Natta vid typ 3 tiden, vi gick till centrum och köpte cola och lite gott, och sedan gick vi till Parken där E.M.D skulle vara! :) Rätt så kul att träffa dom faktiskt, om ja ska va riktigt ärlig! Vi alla som gick dit, skrek,hoppade,sjöng och allting, som alla andra gjorde, för att komma in i gänget haha, men de var riktigt kul faktiskt =) ..  Det började kl 4 och sluta redan vid kvart över 5.. & sen gick jag och Natta själva hem och påvägen tog vi en hel del bilder :) kolla in! Kommentera gärna vad ni tycker om bilderna!

Senare på kvällen grillade vi här hemma.. Jag,farsan,karlsson&Natta! Sen stack ja och Natta och mötte tobbe, satt och snacka lite och hade askul!






Det vart visst en hel del bilder vi tog idag, men tänkte att ni kanske hade tråkigt och ville se lite bilder om dagen :) ..

Tack för en helt fantastisk dag Natthuu & Tubbe , och en massa annat folk <3 ÄLSKAR ER!! <3


Nu ska jag snart sova, skola imorgon! :( .. Ska köpa en ny väska med mor imorgon! likeit<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: Hehe fina bilder :) låter som en riktigt bar dag du! :) Jah idag var jag och spelade i kyrkan och shoppade, och i lördags så var jag på 12 hours festival :)

2009-08-23 @ 23:12:19
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Elin/Sugar

sv: Det är bara bra med mig, hur är det själv? :)

2009-08-24 @ 06:11:39
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Postat av: Daniella

Åh vad söt du är Elly <3 lite barnslig är du också :D men det måste man väl få vara <3

i love you .

2009-08-26 @ 23:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0