Svaren från frågestunden igår (:

Nu kommer svaren från frågestunden som var igår :)

Vad skulle du önska dig mest i hela världen ?
att de går bra för mig hela tiden :D hehe har faktiskt ingen aning.

vilket är ditt bästa minne ??

Gotland år 2009 :) .. och sen när jag och en gammal bästa vän var på ålands båten och vi var 13 och 14 år. Min pappas kompis hade sagt åt dom som spela musik att spela en låt för oss som vi tyckte om. Jag & hon stod och rökte och kolla ut i havet och sen hör vi att han som ska sjunga säger : Den här låten är till de här två tjejerna längst bak i båten " det var väldigt fint.

Vad är de pinsamaste du nåååågonsin har gjort? ;D
Det finns en hel del saker jag har gjort som är pinsamma. Det finns en som är värst men som jag inte vågar ta upp här. Men typ , jag kom ihåg när jag och en gammal kompis hade högklackat på oss, och skulle gå ifrån skolan ( vi gick på virginska ) och de var snö och halt ute, och helt plötsligt snubblade vi och typ ramlade omkull framför dom som var utanför  skolan (:

Heter du FisBerit? seriös ( AHAHHAHAHAHAHAHAH )

hahaha ja vadårå? ;)

- gillar du gäddor?
haha nej.

- babymat: äckligt eller inte?
Jag tycker inte om babymat, men har dock inte smakat det nu när jag är äldre.

- gillar du att hoppa hopprep?
Det gillade jag när jag var yngre iaf, men ja de kan vara riktigt kul ibland faktiskt hehe.

Gillar du att äta fisk?
Det beror på vad det är för fisk! Men de kan hända :)


hur gamal var du när du drack första gången?

Jag hade väl smakat lite när jag var yngre, men när jag drack och festade första gången skulle jag fylla 14 år.

Hur många kompisar har du kallat syrra eller bror till?
Jag kallar bara dom som betyder väldigt mycket för mig för syrra och bror! Jag har tre som är som bröder för mig och 1 som är som en syster för mig och en tvilling ;D  Men jag hade en till som var som en syster för mig förut, men de hände lite konflikter.

Vart skulle du vilja flytta efter studenten?
Göteborg! Efter studenten ska jag först jobba lite i örebro, men sen ska jag plugga vidare i Göteborg.

Dejtar du någon just nu?
Kan man väl säga att jag gör.

hur många djur har du haft och vad isånafall?

Jag har haft 3 katter. Först en katt som hette Tussan men den försvann :/ världens finaste katt. Sedan fick jag två katter som hette Sotis och Pricken men ja dom försvann också ;D

Skulle du vilja förlova dig innan 20?

Om det är med rätt person och känns rätt.

När skaffade du din första msn?
Min mamma skaffade den till mig när jag gick i trean och var 9 år :)

Är det kul att plugga barn & Fritid?
Ja det är riktigt kul ibland, om man gillar barn så är det utmärkt :)

Hur gammal är du?
Jag är 18 år men fyller 19 i december! 1990.


Om du skulle kunna få bli sjukt bra på vad som helst, i utbyte mot att aldrig kunan göra det du gillar mest av allt nu, skulle du tagit chansen?
om det var värt det.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?

SHOPPA!!! och resa jorden runt ;D

Har du haft sex? isf bästa ställning?

Ja de har jag, och mer vill ja inte gå in på (: lite för privat ^^

Vad tycker du om att göra på fritiden?

Jag tycker om att vara med kompisar, lyssna på musik ( musiken är min drog ). Jag älskar att shoppa nya kläder ( klädberoende nästan:D ) , jag tycker också om att fotta en hel del :) och att resa bort.. Ska nog tågluffa snart också(: i europa!

Har du varit utomlands någon gång?

Njae, inte direkt utomlands där det är soligt hela tiden. Men London isåfall och aa Norge och Finland och förståss Sverige :D

Vilket är ditt favoritband?

Jag har typ inga speciella favoriter elle så.. Men jag lyssnar på lite blandat :) ex:
Takida, Green Day, Flo Ride och så vidare.. Kommer inte på något speciellt nu, men jag lyssnar på allt möjligt :) mycket techno också!

har du haft en riktig bästis nångång?

Jag har haft 3 riktiga bästa vänner! 2 när jag var mindre och 1 när jag var äldre Jo visst jag har ju en massa bra vänner och så, men inga som jag kan dela allt med. Nu har jag typ 3 riktigt bra vänner som jag kan snacka om allt med, men har förståss andra som också är riktigt bra (:

Hur många gånger har du färgat håret?
Jag har faktiskt ingen aning, jag har färgat håret ett antal gånger!
Har färgat till blondt ett par gånger, svart,brunt i olika nyanser, rött,lila,rosa och ja :) ett par gånger av varje, förutom rosa, jag var liten när jag färgade det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0