090808 - biiilder


hejhej, vaknade för typ klockan 2 något ;p .. Gick och la mig sent.

Igår kväll så gick jag och tubbe iväg och gymmade i ungefär bara 30 minuter, men eftersom man inte e så van så ska man inte gymma så länge de första gångerna ;p .. sen solade vi också, och bruna har vi fan blivit .. mys på det=)  sen tog jag det lugnt i ett par timmar och sen träffade jag en lite senare på kvällen/natten.. =)<3
Nu ska jag nog hoppa in i duschen och så, göra mig lite fräsh, sen vet jag inte vad som händer mer idag..

Men imorgon ska det vara typ en liten släktträff hos farmor, några i släkten kommer dit, eftersom farmor fyllde år när vi var på gotland, men så ska vi fira henne imorgon, med god mat och sånt :) .. De blir kanon kul det, sen senare på kvällen kommer jag och tobbe eventuellt gymma lite och sedan sola igen osv :)

På måndag åker jag till morsan & syskonen och sover över tills tisdag tror jag det blir.. För på Onsdag åker jag och Emma till sthlm :) kulkul!

Här kommer lite bilder från Sthlm och Gotland (:   :

Sthlm :



De var fler folk som kom dit dårå på festen, men jag tog inte direkt kort på alla så (:

Gotland :










Älskar dig bästavän! <3



Rätt så många bilder, men enjoy ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0