trött på vissa folk -.-

Heeej :) Har vart på Nora marken idag, och där köpte jag en finfin skinnjacka xD muuuuums .. de gjorde nattis också^^ .. Sen så gick vi runt där och titta lite! Vart bakis hela dan, helt snurrig och illamående.. & är och har varit nere, helt på dåligt humör. Kanske bara är så idag? hoppas jag bara vaknade på fel sida, känner mig ledsen åså också.. Men sen så är jag så jävla trött på vissa personer att de inte är sant .. Okej om Du förlåter han för de han gjorde mot dig, men sluta va så självisk och tänk på andra också, på vad han gjorde mot oss andra! Betyder vi något för dig så borde du tänka lite på det.

Näää nu ska jag ta lite mat, äta och så, sen ska jag få skjuts till tåget, ska till töreboda och träffa Emelie :) vi ska festa lite åså, bilder kanske kommer tas, isåfall får ni se såklart=) Ha de bra här hemma iaf så hörs vi imorgon när jag kommit hem, nån gång på kvällen. Pussspåer


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Har tävttat hela dagen och nyss ätit ^^.

2009-08-29 @ 18:28:17
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0