the voice festivalen

hejhej, kom nyss tillbaka från the voice ..  ska berätta om dagen nu ..

Vi vaknade vid tolv tiden, vi gick ut och solade lite och sedan åkte vi till ett badställe för de var kanon väder :) .. och jag fick skjutsa emma, och det är en rätt så lång bit dit , men aja motion? ,., sen kom vi tillbaka efter en stund och då duschade vi och började fixa i ordning oss .. och sedan gjorde vi en aaaaaaaaaas god egen kyckling sallad^^ och sen åt vi marrängswiiiss ;D och tog en öl till maten ;D .. sedan fixa vi i ordning oss lite till och hoppade på studsmattan.. och sen åkte vi till kungträdsgården, vi tog en varsin öl i bilen också^^ sen kom vi fram vid 6 tiden och tog de lugnt tills festivalen började.. alltså, kan väl säga att festivalen var sådär , fick träffa en massa kändisar och de var en himmlans kul .. men jobbigt att stå med klackskor och en stor tung väska ( hade öl där i ;o .. ) ... Flo Ride , han som sjunger svenne banan och några till var helt okej iaf ;D och sen sjöng dom några michael jacksson låtar som var helt okej ;D så man fick sjunga med lite iaf och dansa åså , men vissa var bara helt klart boooring .. aja , dagen var sådär iaf ..

Sen  fick jag och emma lite kläder idag också  ;D
 Jag fick as snyyyyyygggaaaa och tajta vita jeans och sen typ lite hängiga jeans, tajta men endå hängiga och sen en tröja ;D aaaaaaaaaaaas snyggt , taaaack(Y) .. och sen fick emma lite annat också ..

och imorgon går bussen hem 11.45 , så blir att gå upp tidigt imorgon .. och sen kommer vi hem på eftermiddagen nån gång, blir att tat lugnt, sen träffa tobbe och sen kanske gymma lite, annars sola åså , sen träffa en annan lite senare på kvällen ..

skola på tisdag .. aja sista året bara ^^

Men nu e jag vrål hungrig :S? .. ge mig mat . heh pussadjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0