Svenne-banan



 Enda låten som var någelunda bra på the voice, elle de fanns ju några till som dög, men ja ;p
 
Hejsan.. Kom hem för en stund sen :).. Var och solade med Tubbe och så, blev så jävla yr också ;S .. så vi fick sitta tusen gånger medan vi gick till farmor ( hon har en as bra solarium i källarn :D ) .. .. Men sen när vi väl kom fram så fick vi låna hennes nyckel och sen gick vi in, jhag solade först .. i 25 minuter=) jääääääääääävlar vad brun jag är dåe ! ^^ haha sen solade han och han blev as brun han med.. Vi ska sola imorgon kväll också, och sen ska vi inte sola på ett tag ^^ . men det är så skönt och beroendeframkallande hihi.. Men iaf, inte sola på ett tag! Men blir iaf bruna&fina tills skoolan börjar ^^ Börjar dåe på tisdag hmmms .. aja sista året iaf, vene vad vi ska göra eftersom ´de vanliga lektionerna börjar inte förns den 24 ? stod de på hemsidan iaf (: .. Men somsagt kunde tagit studenten i år, men blir nästa istället, ska sköta mig i skolan väldigt bra nu iaf.. Men imorgon blir de då sola & gymma med Tubbe, imorgon kväll iaf!
Onsdag blir det att simma några längder med Emma.. Men ska sova hos morsan på tisdag till torsdag tror jag, och ska cykla till skolan och allt de dära, hoppas att de inte regnar på tisdag då? Hoppas vädret kan hålla sig, kanske bli sol de sista dagarna? elle åtminstone inge regn!

Vilka patetiska människor de finns? som inte vågar ta det face2face ... Som sitter bakom sin jävla dataskärm och leker kaxig & "farlig" .. Seriöst , kom till örebro och så får vi se om du är lika jävla kaxig elle om du bara driver, du är så otroligt patetisk .. Till skillnad från dig så får jag killar IRL , .. Du är ju så desperat att du letar genom internet efter killar, sen knullar dom dig och sen lämnar dom dig! Haha patetiskt. aja blev tvungen att skriva dehär till dig, kan inte få tag på dig på nått annat sätt, men hoppas du läser de här (: ..


Men hur mår ni andra då? :) Haft ett bra sommarlov elle semester? de har iaf jag haft, och det är inte slut en ;) jo lovet är ju slut, men den 28 åker jag och Tobbe till sthlm och då blire krogen, en liten semester runda till ;D <3

Ha det bra! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0