svar på frågorna.

hej nu har jag fått lite frågor av några bloggläsare, iaf några =) nu ska jag svara på dom! haha ;D



Tog inte du studenten i år? tacksam för svar! :)
Nej de gjorde jag inte, jag gör det den 4 juni 2010 istället (:


Hur många syskon har du?
Jag har 2 små syskon! Felicia är 12 år och Rebecca är 9 år!

vilken kändis skulle du vilja vara för en dag? :)
Jadu, jag har ingen aning faktiskt, tycker inte om någon kändis sådär speciellt!
Jo kanske Bethany joy lenz, ^^ elle nej de finns en jätte bra kändis. men kommer inte på hennes namn ;o

Gjorde de ont att ta hålet i läppen? ;)

Nej de gjorde inte ont.. Jag var 13 år när jag pierca mig. Då var jag inte nålrädd, men nu är jag jätte nålrädd haha.

Vad är det bästa/sämsta du nånsin gjort?
Det sämsta jag nog gjort, var väl när jag skolkade så mycke i högstadiet så att ja fick gå om, kunde tagit studenten i år men e glad att jag tar de nästa år i stället :) .. De bästa jag gjort .. hmm .. har faktiskt ingen aning ^^ har väl inte gjort något som är så bra en !


Hur lång är du?
jag är ungefär 1.70 cm ;D

Vad väger du?
typ 55-60 kg ungefär! ett tag sen jag vägde mig.


Gillar du någon isåfall vem? :D
Ja jag gillar en mycket! Jadu ;)

Du är snuskig right?
ja, men vem är inte snuskig ? :D


 Haha ni får gärna skriva mer frågor så kan ja svara på de också^^ adjö!


Kommentarer
Postat av: tobbe :D

haha :p när ska vi sola ? :) <33

2009-08-22 @ 23:11:09
Postat av: tobbe :D

Vad önskar du dig mest av allt i hela världen ?

2009-08-22 @ 23:24:52
Postat av: Daniella

Hur många gånger har du färgat håret? <3

2009-08-23 @ 00:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0