sista augusti!

Hallå på er! =) Här kommer de två bilder på min nya skinnjacka jag köpte i lördags :) ..

fyfan , jag bara äääälskar den ! :) super skön och as snygg och ja allting. helt grymmt alltså!





Idag har jag vart på sådär as dåligt humör, inte alls gått bra idag i skolan känner jag.. & fått as mkt mer saker att göra, känner att jag inte hinner med, känner mig så stressad och har så otroligt mycke att göra, ..

1 stort ProjektArbete med Emma, ska vara klar nästa år men har knappt börjat!

1 rätt så litet ProjektArbete med Emma i svenskan, ska vara klar veckan innan höstlovet! Vi ska förklara var Antarkt är elle va de hette, och sen ska klassen få göra ett prov som jag&Emma kommit på!  fast vi har inte ens börjat en!

1 rätt så stort tyyyyp ProjektArbete med Emma och Therese ska vara klar v41! Men den här ska vi leda gruppen i Förskola,SKola & fritidshem! Lära klassen något osv.

& en massa grupparbeten och sånt! hur mycke som hellst, blir för tok stressad!

Jag snackade också med en idag, det börjar ordna sig lite iaf, men klart jag inte kommer förlåta det som hänt en osv, och sen vet jag inte om jag kan lita på henne till 100% längre heller.. Men vi har iaf pratat och de var skönt! Sen får vi se vad som händer med tiden!

Aja på torsdag ska i alla fall jag och Emma träffas och typ plugga en massa hos mig, det stora ProjektArbetet och sen det rätt så lilla i Svenskan och sånt, hon sover väl hos mig dårå! & sen på fredag eftermiddag ska jag till morsan för att vara barnvakt åt felicia :*

Vår mentor sa idag : Det är så skönt att man kan skämta med er treor, skämtar man med ettorna så tar dom de på allvar ^^ " 

Imorgon ska jag leka med Nattha! massa mys<3  och om en stund ska jag väl kanske träffa tobsia? om han hör av sig någon gång!

Jag tänker på dig <3





Kommentarer
Postat av: Linnéa & Elina

Tack! :) förresten, du får gärna vara med och tävla i våran "veckans blogg"-tävling http://klackarnaitaket.blogg.se/2009/august/tavla-till-veckans-blogg.html



Ha en bra kväll!

2009-08-31 @ 22:53:45
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0