Nattinatti <3

Halloooojjsan ! :D  Har precis käkat och så ;D ..

Kom hem vid kvart i 10 ungefär, och hoppa in i duschen på en gång! Städat ordentligt idag iaf, känns skit skönt, sen kom tobbe och vi stack först till centrum sen till gymmet och gymmade i typ 40 minuter och sen solade vi också, och sen gick vi till han och hämta lukas och jag prata med tobbes kusin Lina, så söt unge alltså <3 .. Sen gick de ut med hundrarna, haha deras katt e craaaaazy! ^^ ..  De följde med mig en bit iaf, och nu håller jag på att packa, ska till morsan imorgon efter skolan ( ska faktiskt cykla till skolan ^^ ) , men tar med mig min laptop iaf, så kommer finnas tillgänglig ibland åså iaf ;) ..
Hoppas inte att alla treor ska leda ettorna denna vecka ;o ??? säger mer imorgon, om de blir så elle ej ..

Men nu ska jag typ checka lite på internet och sen ta min skööönhetsöööömn! Börjar klockan 11 imorgon, men de sa jag väl? aja Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: DINA

:) allt bra med dig idag då?

2009-08-18 @ 01:17:01
URL: http://missdina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0