Lek&bus.

hello ;) hade prov i naturkunskap idag, skrev lite egna tankar och försökte iaf på varje fråga, får vi se imorgon vad jag fick ;p .. jag gjorde inte omprov iaf, missade jui de dära provet i tvåan när ja var i london så :) .. får göra omprov om de är så .. men får se, naturkunskap är inte riktigt min grej ..

Sen slutade vi vid halv 3 ungefär, då jag blev klar med provet.. Mötte mina älsklings syskon och mamma. Vi gick till Lek och bus landet . Där lekte vi i tre timmar, helvetes vad kul det var :D var bara as yr i början, hatar fittyrseln, men sedan gick de an, när man vilat ett tag och verkligen försökte, vi hoppade, lekte , fika och hade faktiskt as kul, .. de kan va kul att leka av sig ibland även om man e vuxen xD Sen vid 6 tiden gick vi till mormor och käkade lite mat och sen hämtade pappa mig (; Hann duscha precis sen ringde tobbe och fråga om ja ville ut och röka lite med honom en stund, så då gick jag  ut och träffa han och pratade lite iaf. & nu sitter jag här hemma och tar de lugnt, snackade nyss med Emelie i telefonen! Längesen man träffa tjejen alltså<3 ..

Imorgon slutar jag 15.50 :/ .. Ska följa med Natta till Marieberg och kolla på skor och kläder åså, ska bli kul ;D fast ja kan ej köpa nått :/ kanske nånting xD får väl se.. behöver egentligen skor åså, lite mer sport skor och vinterskor och klackskor .. Ge mig pengar nån haha <3


Vi är lediga varje fredag denna termin, as skönt, men de kommer gå åt mycke tid till ProjektArbetet! Gooh..

men nu ska jag sluta prata smörja, men hur har ni haft de idag då?

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Av vad skönt! Jotack med mig är det bara fint ^^.

2009-08-26 @ 21:18:36
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj.. vad har jag gjort idag? hm. suttit vid datorn (a) själv? kram

2009-08-26 @ 21:29:33
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: marre

Jaa.. hon är kanon! Men det är svårt att säga vem som ser bäst ut,tycker jag. :) Tack för svaret iallafall :)



Hoppas du får en bra dag! :)

2009-08-27 @ 08:16:57
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0