jag<3dig

hejsan! Skoldagen idag gick rätt så okej, ca 180 skoldagar kvar tills vi tar studenten ;) .. känns också gött att vara äldst på skolan . muha .. iaf, vi började kl 11, samlades i aulan och sen träffades vi klassvis, vi sa hejhå och prata och fick veta mkt info,sen fick vi lunch ( träffade natta en stund också;) nya ettan^^ ) och sen samlades vi igen, och då skulle vi förbereda för imorgon förmiddag .. sucksucksuck säger jag bara .. Imorgon förmiddag ska min klass leda  en klass, ettorna ;p fast vi ska ha en klass .. Först ska en grupp göra lära känna övningar, och sen ska vi göra några lekar ( vene ens va man ska säga? och man måste liks delta ... hmm ) och sen ska en annan grup göra en slut grej för den klasse osv .. Sen blire nog lunch och sen ska vi  påbörja lite med projektarbete .. hehe .. Många lektioner har blivit strykna .. som vi ej ska ha, och istället  blire projektarbete .. jag har sagt till mig själv att jobba hårt detta år osv .. (Y) ..

Sen gick jag och emma till stan, där träffa vi Sanna :) as kul att träffa dig  gumman, längesen ..  Sen gick vi uppåt mot järntorget och sen så gick jag vidare till morsan, ska sova här tills Torsdag .. men på onsdag ska jag och emma och kanske Tobbe? iväg och simma några km i G-vik .. göttans det, känns skönt att komma igång med träning .. och så cykla man till skolan idag också , härligt (Y) .. Blir imorgon med, blir att gå elle cykla till G-vik isåfall heh ..

Men nu snart ska vi nog äta, så måste logga nu, men ha de så bra så hörs vi .. PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0