in your dreams.

aa jag ska nog byta header (: men de kan jag inte göra förns jag kommit hem ^^ Jag är hos morsan nu dårå, men imorgon kväll om jag har tillgång till datan som jag tror så byter jag nog header och så, kan vara skönt med lite omväxling med bilder tycker jag då! aja :*


Idag har jag vart i skolan .. Från klockan 08.00 till 15.40 ungefär.. en rätt så lång dag, idag började lektionerna dårå,   men vi gjorde  inte såå mycke, vi fick en massa böcker typ bara, och så prata lärarna om vad man gör i de nya kurserna .. har en massa nya kurser nu! & så fråga min Religion lärare om jag tyckte att det var skönt att vara en trea, om man kände sig äldre en de som går i ettan, haha framför alla i klassen , jag sa faktiskt ja :Ö men sen skratta jag :D

Sen hade jag faktiskt engelska B idag också, de gick bra. Vi fick typ bara prata engelska och sen typ aa intervjua och sen redovisa åså, .. Alltså jag förstår engelska skit bra när dom/nån snackar engelska, men sen när jag ska prata engelska sägs allt boom.. haha ^^

Har också lånat en engelsk bok, för att förbättra engelskan .. Inte haft engelska på ett år, så måste komma igång med det igen .. & på torsdag ska jag och lilla emma komma igång med projektarbetet. Lite grann iaf, har ju typ ett år på oss men bra att komma igång med det .. ;D

Imorgon börjar jag halv ett på efter middagen och har två lektioner sen slutar jag klockan 4. Skön dag ^^

och sen fick jag en väska av morsan idag, vart inte en sån som jag ville ha först, men denhär är superfin endå, det är typ en svart vanlig väska, får plats med laptopen i och lite annat typ, men en simpell väska, men den var endå jätte fin tycker jag. tack<3

Nu ska jag typ sluta, ska kolla lite internet sidor och sen lägga mig och vila tror jag! 

Take Care .. xoxo :*


Kommentarer
Postat av: HAnna

svar: Haha jah? Det gör väl de flesta i min ålder? Jag går andra året pågymnasiet :)

2009-08-24 @ 19:10:13
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: HAnna

svar: Haha jah? Det gör väl de flesta i min ålder? Jag går andra året på gymnasiet :)

2009-08-24 @ 19:10:18
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste se väskan sen.. Fanns inte den du ville ha ?

2009-08-24 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0