Imorgon åker vi.. boooort från örebro.

Vill ha dig i mörket hos meheej, tiden den stannar när vi rör vid varaahan, åh jag lättar, jag flyger, jag svävar fram, låt de aldrig ta slut!!

Fyfan vad jag saknar goooooooooooooootland! herreguuud alltså, saknar alla fina folk där, alla är så jävla trevliga, och helt underbara!  Världens bästa ställe! Ska dit nästa år igen, med ett par kompisar & då är alla över 18 år ;) <3

Har sovit hos Emma i natt (: mys var det <3 .. Sen åkte vi hem till mig och prata lite med Linda, och sen mötte vi Tubbe :D <3 .. Vi sjöng våra party låtar som vi hade på party bussen! Sen stack han hem och snart ska jag och Emma äta grill mat :D .. & sen ska jag väl typ packa en hel del .. För imorgon åker vi till sthlm, men inte till mie och dom, de var tydligen sjuka .. jojo .. Men ska dit med tobbe den 28 iaf, och om de e sjuuka igen så åker vi endå, krogen och de ju :) <3

Men jag och Emma ska sova hos hennes moster, så de blir helt mysigt det =) .. Sen på lördag ska vi på festival ;D köpte en platta förut idag! myyyyys! 


When the stars go blue!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0