ily<3



Jag ville bara säga att jag verkligen älskar dig Natalie. Duu är guldvärd!
Jag är så otrolgit glad att vi blivit sams igen, aja nu har vi vart vänner i typ ett par månader dårå,
men det tog sin tid innan vi vågade prata om exakt allting och innan vi kunde lita på varann igen.
Men du är en av dom som jag kan lita på till 100%, jag kommer alltid att finnas för dig som du finns för mig bby<3 .. På ett sätt var de bra att vi bråkade och tjafsade i ett par månader, för då fick vi en paus ifrn varann ( vi var med varann nästan varje dag :O i ett år .,. ).. & nu har vi en starkare relation tycker jag.. & mognare är vi också! =)  Men iaf, Jag älskar dig bästavän! <3

Kommentarer
Postat av: Natalie

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTEVÄÄÄN

2009-08-31 @ 16:21:17
URL: http://tyypnattha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0