helvete.

Blir så jävla förbannad på ja allting, jag vill bara ut och springa, skrika, gråta, ja allting på samma gång ... orkar fan inte, så jävla skönt att slippa skitörebro..  Efter skolan och så ska jag fan flytta härifrån, från skitörebro! börja om mitt jävla liv..


Imorgon elle aa idag kan man väl säga, ska jag till stan och träffa Emma, vid 2 tiden, skulle egentligen till morsan men nej fick inte, dom hade tydligen annat för sig .. :S .. Men iaf, ska bli riktigt kul att träffa Emma igen alltså, sola, prata, kanske ta en glass och ja gassa i solen åså, ska iaf cykla upp till stan så jag får lite motion på samma gång! mys det...

och onsdag bär det av till sthlm, fan vad kul de ska bli <3

börjar skolan den 18 aug, :/ .. menmen, sista året bara, ..


ha de bra,  ska sova nu, elle ja försöka åtminstone. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0