hejdö.

Hejsan!  Är lite småsur just nu, på lite saker som händer, jag&natta e väl lite småsura vi! Men hoppas att de ordnar sig , right? <3

Men snackar me lite folk på msn och så, diggar musik, fixat mitt rum lite  idag.. och nu äter jag lite choklad också! :)
Inte gjort så mycke idag faktiskt .. men ska träffa en lite senare :)<3 maybe baby!

Imorgon ska jag och natta träffa E.M.D , lite småkul, när dom ändå är här ;p

På tisdag ska jag få en ny väska av morsan :) om vi hittar villsäga .. eftersom jag behöver en till skolan etc åså! hehe men jaja, va ska man skriva nu då? förutom att man e så jävla förbannad!  Pusspåer!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Det är bra, själv? :)

Tack :)

2009-08-22 @ 21:42:38
Postat av: S a n d r a ♥

Ojdå, glömde bloggadressen, haha :P

2009-08-22 @ 21:43:40
URL: http://lovato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0