hejdå

så jävla trött på falska personer, så att de e sjukt! Finns så jävla slutna personer som borde få ett skott i pannan! ursäkta ilskan,, men så jävla sur på vissa personer att de inte finns, och som ljuger deremot? gah, get a life please!


Kom nyss hem,. var i skolan idag ficke tt till projektarbete vi ska gö :S fast bara under några veckor. aja ..
Sen åkte jag med Natta till Marieberg, hon köpte en maaaaaaaaaassa snygga kläder och jag köpte ett linne och en tröja man har över, as snyggt tycker jag=) ni får se på bilder imorgon elle aa under helgen nån gång tror jag ;) kanske..
Vi var där i några timmar, sen hämta vi min cykel som var hos morsan. och så:) nu e jag hemma, och senare ikväll ska jag träffa tobbe, för han fyller imorgon, vi ska till macken i natt för han ska köpa cigg när han fyllt ;) ..
Och jag e ledig varje fredag tills studenten :) ..
 fast kommer jobba med projektarbetet då, förutom imorgon!

& imorgon blire krogen med tobbe & ngr <3 PUSS

Kommentarer
Postat av: Wilma

Yaah, hatar verkligen falska personer..

2009-09-07 @ 00:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0