GRATTIS TOBBE<3

GRATTIS TOBBE PÅ 18-ÅRSDAGEN! Hoppas att du får en helt underbar dag/kväll! <3


Hejsan! Vaknade nyss, låg och vred mig ett tag^^ jag e fortfarande svin trött, men ville kolla internet lite innan jag ska hoppa in i duschen och fixa mig, för sen kommer jag nog ej sitta vid datan , mycke att gö idag! Först duscha och sen fixa mig, sen möta tobbe, gå hem till honom och fika med hans släkt * piiiiiiiiiiiiiiinsamt som fan* och sen måker vi upp på stan och tar nån öl och sen lite senare på kvällen träffar vi Emely och några? och går på krogen! Men det blir nog jätte kul idag (: Får man hoppas!=) .. Bara jag inte blir yr elle så!

Igår kväll kom Tobbelito till mig, vi titta på film och snackade en hel del, sen gick vi ner till macken kvart i tolv och klockan 12 köpte han cigg, dom fråga om legg och han visade lyckligt=) sen sa tobbe : fyller år idag=)"  då sa macksnubben : jaha .. kul ..: " as tyket :O cp störd. Sen skulle vi till pizzan och se om de var öppet där, men nejnej. så vi gick till mig och såg klart på filmen och sen drog han hem! Jag somnade på stört typ!

Men idag blire nog funfun! Får se om bilder tas där borta elle så,

På lördag ska jag först på Nora marken med Natta osv, en stund. Sen vid 19.10 tiden går tåget till Töreboda, ska träffa Emelie ;D Men åker hem på Söndag eftermiddag igen ^^<3 Men det är endå billigt och inte så långt så vi ville träffas öve en dag typ, så de ska bli så otroligt kul det<3

Men nu ska ja hoppa in i duschen, ha de så bra! PUSS

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

2009-08-28 @ 19:42:11
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0