...

hejhå .. Idag hängde jag med på mina syskons föräldrar möte med morsan .. Först beccas som var en halvtimme, sen satt vi kvasr i aulan och vänta på andra lärare ,  och då vare flisans föräldrarmöte .. & då satt vi där i ungefär 2 timmar och prata om dom som går i sexan, och de gör ju hon, stor tjej nu :) ..
lite lång tråkigt eftersom man fick höra samma info två gånger, men de gick an .. lite ont i kroppen av att sitta länge bara haha .. men iaf, sen kom vi tillbaka vid  halv 9, och aa åt lite kvällsmat och så då, sen gick jag ner och köpte chocklad, men ska ha de imorgon i skolan ..

'Juste imorgon, oooorka :/ berättar mer imorgon hur de gick dårå , men e lite nervös .. vene vilka vi ska leda, men en klass i alla fall, hoppas dom inte fösöker leka nått bara ;) ..

Men nu ska jag se law and order , pusspådet.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Allt bra med dig? :)

2009-08-19 @ 16:09:57
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0