090829

Heej=) vakna nyss :S ..Haha kom hem vid 20 över 2 i natt!

Igår gickjag till födelsedags barnet hhaha, vi fikade med hans familj, de var as mysigt=) Sen vid 6 tiden åkte vi till stan och träffa några, sen gick vi på mm baren och drack några öl å lyssna på musik och snacka en hel del:) blev as yr i början åså, och mådde as illa men de gick bra sen ;) Sen stack jag och Tobbe till frimis och så, vid halv 10, de var inte så många där då. Men sen vid halv 12 kom det as mycke folk dit. Träffa Marta där också, min sommarjobbs kompis, haha stod och rökte och typ snacka en hel del osv :D .. Sen skulle ja på toa och då träffa jag anna som jag inte träffat på  typ 5-7 år? haha as kul var det , och sen träffa jag Nicole i min klass, haha :D och sen träffa vi en massa mer osv, det var as kul faktiskt =)  vi lyssna på musik, drack, dansa lite och snacka en hel del, och med annat folk! Vi träffade en massa nytt folk också^^ Men det var en kul och minnesvärd kväll! Sen fick vi skjuts hem vid 2 tiden, och jag kom hem vid 20 över 2, och slocknade på en gång xD & sen vakna ja nyss:S och kan inte somna om, snacka om jobbigt! Men senare idag ska jag träffa Natta, vi ska på Nora marken i några timmar osv, sen vid 7 går tåget till Töreboda, ska sova hos Emelie där i natt=) sen imorgon åker jag hem och då ska jag träffa lilla Emma, vi ska nog simma och så, iaf plugga haha!

Puss ha de bra! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Okej ^^. Jotack en aning trött men annars bra :)

Händer idag då?

2009-08-29 @ 10:48:10
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste varit typ 6 år sen sist :P

har du kvar bilderna på mig&Becca? xD

2009-09-21 @ 17:46:19
URL: http://omganna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0