090826

Vaknade kvart över 6 istället för kvart i 6 som jag skulle ;D menmen gör inget.. hann fixa mig endå, är typ färdig nu, elle ja har sminkat mig men inte fixat håret en dårå! Äter lite frukost nu iaf!

Har typ 2-3 lektioner idag iaf, och sen klassråd dårå.. Men första lektionen är Människor i behov av stöd , oich den är typ i 2-3 timmar .. hur orkar man?? kmr fan somna lol!
Men ska ta direkt bussen till skolan idag iaf ^^ första gången på länge, hoppas den går .. och undra vilka som åker den!  Och jag går i trean :)  Haha fjant jag är.


Men efter skolan ska jag åka till Lek och bus med morsan och co! kulkul, sen fika hos mormor och sen ska jag hem, så kommer hem ikväll någon gång :)

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: naw okej ^^.

Jag ska nog inte göra något speciellt, kanske ner till stan :)

2009-08-26 @ 10:27:17
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha okej.. Där ser man :D hoppas att projekt arbetet går bra..

2009-08-26 @ 12:30:55
URL: http://ringbomm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0