090825

hejsan! Börjar inte skolan förns halv ett, så sitter vid mina syskons laptop, och tänkte checka lite, vaknade vid 10 idag och har precis fixat mig^^ .. Väntar på att maten ska bli klar bara!  Ska äta lunch här innan jag sticker ... Fan jävlar skit ... cykeln vär punka på:S alltså däcket är sönder typ? .. Så jag kan ej cykla till skolan idag ... måste ta bussen :/  men jag vill träna ju .. aja ... får be farsan hämta den någon dag .. och laga den ... Men idag ska jag träffa Tobbe, vi ska gymma och sola?om vi har pengar till sola, men gymmar gör vi gratis^^ och att sola kostar bara 25 kr för 25 minuter och as bra rör och man får färg på en ång så^^

aja har bara två lektioner idag .. från halv ett till kl 4 .. Människor i behov och stöd   och Engelska B. hmms, fårväl se hur de går!


Fick gula skor av morsan igår också, skit söta. typ som ballerina skor, men lite anorlundare, men dom är söta, dom kommer att komma till användning. & sen min nya väska också


Men vi hörs lite senare i skolan elle när jag kommit hem om ja hinner sitta vid datan på en gång.. ha det bra idag puss&kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

svar: Aha på så vis :) Jo jag går ju då nördlinjen X'D Haha Naturvetenskap (inriktning matte data). Valde den linjen för att man kan bli vad man vill sedan. Man kan söka till alla skolor typ å så.. :P

2009-08-25 @ 12:41:14
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du precis som jag i skolan, bara två lektioner per dag? :D

2009-08-25 @ 12:56:51
URL: http://ringbomm.blogg.se/
Postat av: Malin

Hejsan! Allt bra med dig idag? :)

2009-08-25 @ 14:20:06
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0