090824


Tycker ni att jag ska byta header till denna? elle ska jag ha kvar den gamla? ^^ kommentera och säg vad ni tycker så är ni guld. <3




Vaknade vid 6 tiden, men klockan ringde ett tag förståss.. Har ätit lite frukost nu iaf och ska alldeles strax fixa i ordning mig och så, sen vid halv 8 ska jag cykla till skolan, tar väl en kvart ungefär .. ska möta emma utanför skolan kvart i 8...Snacka lite innan.. Börjar skolan klockan 8 i aulan, typ alla treor ska väl samlas där elle nåt?  man ska få veta sina iv-val åså, men de vet jag redan .. fick engelska B.. men nått ska man väl gö ;p .. hah ..Sen slutar jag vid 15.40 tror jag, och då ska jag cykla upp till stan, ska träffa morsan, vi ska kolla efter en väska till mig, muums och sen ska jag sova där, men tar inte med mig min laptop denna gång, så skriver väl när jag är där om jag får tid <3 puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaa det tycker jag att du ska göra, den du har nu är fin men när du ändå gjort en till så fin så är det ju lika bra att använda den :D



sv: Ja det är bara bra med mig, väldigt trött bara, hur är det sj?

2009-08-24 @ 08:03:33
URL: http://pmli.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag tycker att du gör som du vill känner du att du vill byta så gör de.. Båda är lika fin aså jag kan inte säga vad jag tycker maha :D<33

2009-08-24 @ 17:41:04
URL: http://tyypnattha.blogg.se/
Postat av: lejla

du ska behålla denna . men denna är ocjhså fin om d inte lagt in bilden som du visar fuck you på ju

2009-08-24 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0