090822

heejsan! Jag fick några frågor, men de var inte alls många, typ 5 st .. & de blir ju inte alls roligt att svara på typ 5 frågor, skulle vilja att jag fick mer för då hade jag skrivit upp allting här! ^^

Men iaf! lite kommentarer fick man iaf^^ ..

Vaknade för en stund sen, av att tobbe blev tvungen att åka hem, för att han skulle till lek&Bus landet med sin familj!
Men igår, så köpte vi lite godis och starköl, och drack  lite, lyssna på musik och snacka om allt mellan himmel och jord, sen gick vi till hans mamma och drack lite där med henne och några som var där :) det var riktigt trevligt. Vid ett på natten stack vi, fulla och glada. Då gick jag och tobbe hem till mig, och la oss, sen poff så somnade vi! Jag på golvet och han i en säng ! Hmms (; .. aja skitsamma! Men de var iaf en kul kväll det :) ..

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra? faktiskt helt döööööd och jadu, ja vene vad! Men nån som kanske vill hitt på nå? skulle va mysigt med typ filmkväll elle nå ! aja,

Den 28/8 ska jag gå på krogen med Tobbe och Sanna , för Tobbe fyller ju 18 år då :)^^

Inte mycke mer inplanerat! Joo på Söndag ska jag träffa E.M.D med Natta i varberga, en bit ifrån mig! Dom kommer dit, så klart man kan gå dit och lyssna på lite av deras låtar även om man inte brukar göra de annars!^^

Kommentarer
Postat av: sara

händer idag? ♥

2009-08-22 @ 11:03:45
URL: http://typsas.blogg.se/
Postat av: sara

inte mycket. ta 'farväl' av en kompis som åker till grekland i morron!

allt bra?

2009-08-22 @ 12:38:08
URL: http://typsas.blogg.se/
Postat av: Tessan

jag gör inte så mycket :) kollar ur en frisyr som passar så ska jag gå o klippa mig snart :D sj?

2009-08-22 @ 13:28:03
URL: http://rockismyreligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0