090821

Ursäkta för bilden, bjuder på den ! Jag ser ut som ett glin men natta är lika söt som alltid. <3


Hejsan! Hur är de med alla idag då?:) Här är det rätt så bra alltså! Lite osäker och sånt på en grej bara, men det är mitt privatliv och jag vene om jag ska elle kan skriva det här, kanske nån annan dag ! Men hoppas att de blir som jag tänkt mig iaf.. Men annars är de utmärkt, går sista året i skolan, jobbar med projektarbete med världens bästa, vi har kommit på as bra saker, bara hoppas att de går att fixa också(; så de inte bara blir antal drömmar. och sen har jag världens bästa kompisar :) <3  och familj såklart.. Så allt är väldigt bra just nu, de flesta iaf. ^^

Men idag ska jag vara med Tobbe, vi ska träffas om typ två timmar något tror jag.. VI ska nog basta, dricka lite öl, prata om livet och ha de allmänt kul alltså :) och nej vi e inte tillsammans för att vi umgåss mycket, vi är somsagt bästa kompisar! men iaf, sen drar vi till mig och lanar lite^^ .. mys på det. hoppas att vi kan få lite dricka nudå? aja ..

Nu ska jag dra mig, fixa lite bilder på min data ska jag nog göra! Puss .. ha de <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0